Hogyan foglaljam le a szobát? Mennyi idő múlva kapok visszaigazolást a hoteltől? Mi történik ha az általam választott szállodában nincs szabad szoba a megjelölt napokra? Hol kell kifizetnem a szobát? Ezek az árak jó ajánlatnak minősülnek? Milyen hitelkártyákat fogadnak el? Biztonságban van-e a hitelkártya adatom? Az Önök szolgáltatása ingyenes? Elküldtem egy foglalást, de már napok óta nincs válasz.  Mi történt? Ajándékozni szeretném a szobát valakinek.  Lehetséges ez?
 
  
Hogyan foglaljam le a szobát?
  
Válasszon ki egy hotelt és klikkeljen a Foglalás gombra a hotel oldalán.  Töltse ki a foglalási űrlapot és kattintson a Küldés gombra.  Ha faxon szeretne foglalást küldeni, használja a fax forródrótot: 06 1 900 9079.  Ha valamilyen további kérdése van, vagy valami probléma merült fel, kérjük hívja a foglalási forródrótot: 06 1 900 9074.
  
Mennyi idő múlva kapok visszaigazolást a hoteltől?
  
Amennyiben a foglalási űrlap megfelelően lett kitöltve és van szabad szoba, 24 órán belül megérkezik a visszaigazolás.
  
Mi történik ha az általam választott szállodában nincs szabad szoba a megjelölt napokra?
  
Bizonyos esetekben a szállodák teltházat jelentenek és nem valósulhat meg a kívánt foglalás.  Ebben az esetben küldünk Önnek két-három ajánlatot azonos árfekvésű és elhelyezkedésű szálláshelyekről, melyek közül kiválaszthatja az Önnek legmegfelelőbbet.
  
Hol kell kifizetnem a szobát?
  
A szállásdíjat a szálláshelyen kell kifizetni, érkezéskor vagy közvetlen távozás előtt.  Készpénzben mindenhol lehet fizetni, de hitelkártyát is elfogad a legtöbb szálláshely.
  
Ezek az árak jó ajánlatnak minősülnek?
  
Áraink igazán versenyképesek!  Mivel mi rengeteg szálláshelyet értékesítünk, a mi áraink kedvezőbbek mint amit egy egyéni megrendelő el tud érni.  Használja ki nagyszerű ajánlatainkat, díjmentes szolgáltatásainkat és szakértelmünket!
  
Milyen hitelkártyákat fogadnak el?
  
A főbb hitelkártyákat természetesen elfogadjuk: VISA, American Express, Cirrus-Maestro, Eurocard Mastercard és JCB.  Amennyiben az Ön hitelkártyája más fajta, kérjük küldje el az adatait és az Ön által kiválasztott szálláshely megvizsgálja, hogy elfogadja-e a foglalás biztosítékaként.
  
Biztonságban van-e a hitelkártya adatom?
  
  | Igen, tökéletes biztonságban!  A foglalási rendszerünket a Thawte Inc. által hitelesített SSL technológia védi, amely a jelenleg létező legbiztonságosabb internetes adatátviteli eljárás.  Amennyiben mégis inkább a hagyományos kommunikációs csatornák híve, használja a fax forródrótot: 06 1 900 9079. |  
 
  
Az Önök szolgáltatása ingyenes?
  
Igen, szolgáltatásunk ingyenes!  Ön csak a szálláshelyért fizet, közvetlenül a hotelnek.  Mi segítünk Önnek kiválasztani és lefoglalni a megfelelő szálláshelyet, és segítünk annak megközelítésében is.
  
Elküldtem egy foglalást, de már napok óta nincs válasz.  Mi történt?
  
A legvalószínűbb az, hogy nem adott nekünk lehetőséget a válaszolásra.  Kifelejtette vagy elgépelte az e-mail címét és telefonszámát a foglalási űrlapon.  Lépjen velünk újra kapcsolatba!
  
Ajándékozni szeretném a szobát valakinek.  Lehetséges ez?
  
Természtesen lehetséges, a szobát előre kell kifizetni bankátutalással.  Amennyiben ilyen szándéka van, kérjük írja bele a foglalási űrlap megjegyzés rovatába és mi informáljuk Önt a további szükséges lépésekről.
  
 |