ONLINE HOTELEK BUDAPEST - OHB

Nyereményjáték!

magyar változat English version deutsche Version versione italiana version espańol
magyar English deutsch italiano espańol

Gyakran ismételt kérdések

Gyakori kérdések és válaszok szolgáltatásunkkal kapcsolatban


Hogyan foglaljam le a szobát?
Mennyi idő múlva kapok visszaigazolást a hoteltől?
Mi történik ha az általam választott szállodában nincs szabad szoba a megjelölt napokra?
Hol kell kifizetnem a szobát?
Ezek az árak jó ajánlatnak minősülnek?
Milyen hitelkártyákat fogadnak el?
Biztonságban van-e a hitelkártya adatom?
Az Önök szolgáltatása ingyenes?
Elküldtem egy foglalást, de már napok óta nincs válasz. Mi történt?
Ajándékozni szeretném a szobát valakinek. Lehetséges ez?


  • Hogyan foglaljam le a szobát?

    Válasszon ki egy hotelt és klikkeljen a Foglalás gombra a hotel oldalán. Töltse ki a foglalási űrlapot és kattintson a Küldés gombra. Ha faxon szeretne foglalást küldeni, használja a fax forródrótot: 06 1 900 9079. Ha valamilyen további kérdése van, vagy valami probléma merült fel, kérjük hívja a foglalási forródrótot: 06 1 900 9074.

  • Mennyi idő múlva kapok visszaigazolást a hoteltől?

    Amennyiben a foglalási űrlap megfelelően lett kitöltve és van szabad szoba, 24 órán belül megérkezik a visszaigazolás.

  • Mi történik ha az általam választott szállodában nincs szabad szoba a megjelölt napokra?

    Bizonyos esetekben a szállodák teltházat jelentenek és nem valósulhat meg a kívánt foglalás. Ebben az esetben küldünk Önnek két-három ajánlatot azonos árfekvésű és elhelyezkedésű szálláshelyekről, melyek közül kiválaszthatja az Önnek legmegfelelőbbet.

  • Hol kell kifizetnem a szobát?

    A szállásdíjat a szálláshelyen kell kifizetni, érkezéskor vagy közvetlen távozás előtt. Készpénzben mindenhol lehet fizetni, de hitelkártyát is elfogad a legtöbb szálláshely.

  • Ezek az árak jó ajánlatnak minősülnek?

    Áraink igazán versenyképesek! Mivel mi rengeteg szálláshelyet értékesítünk, a mi áraink kedvezőbbek mint amit egy egyéni megrendelő el tud érni. Használja ki nagyszerű ajánlatainkat, díjmentes szolgáltatásainkat és szakértelmünket!

  • Milyen hitelkártyákat fogadnak el?

    A főbb hitelkártyákat természetesen elfogadjuk: VISA, American Express, Cirrus-Maestro, Eurocard Mastercard és JCB. Amennyiben az Ön hitelkártyája más fajta, kérjük küldje el az adatait és az Ön által kiválasztott szálláshely megvizsgálja, hogy elfogadja-e a foglalás biztosítékaként.

  • Biztonságban van-e a hitelkártya adatom?

    Igen, tökéletes biztonságban! A foglalási rendszerünket a Thawte Inc. által hitelesített SSL technológia védi, amely a jelenleg létező legbiztonságosabb internetes adatátviteli eljárás. Amennyiben mégis inkább a hagyományos kommunikációs csatornák híve, használja a fax forródrótot: 06 1 900 9079.


  • Az Önök szolgáltatása ingyenes?

    Igen, szolgáltatásunk ingyenes! Ön csak a szálláshelyért fizet, közvetlenül a hotelnek. Mi segítünk Önnek kiválasztani és lefoglalni a megfelelő szálláshelyet, és segítünk annak megközelítésében is.

  • Elküldtem egy foglalást, de már napok óta nincs válasz. Mi történt?

    A legvalószínűbb az, hogy nem adott nekünk lehetőséget a válaszolásra. Kifelejtette vagy elgépelte az e-mail címét és telefonszámát a foglalási űrlapon. Lépjen velünk újra kapcsolatba!

  • Ajándékozni szeretném a szobát valakinek. Lehetséges ez?

    Természtesen lehetséges, a szobát előre kell kifizetni bankátutalással. Amennyiben ilyen szándéka van, kérjük írja bele a foglalási űrlap megjegyzés rovatába és mi informáljuk Önt a további szükséges lépésekről.


  • www.ohb.hu | Írjon nekünk

    E-mail:
    Tel.: 06 1 900 9074
    Fax: 06 1 900 9079

    Minden jog fenntartva.